متولد 1392 خواهی بود؟

دلم یک گلدان گل نرگس می خواهد...

1391/6/11 12:49
نویسنده : بنفشه بانو
2,464 بازدید
اشتراک گذاری

أعوذ بالله من نفسی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم.

 

نمی دانم این روزها مرا چه می شود. قلبم بهانه گیر شده.

شاید برای تو... چقدر دلم یک گلدان بزرگ گل نرگس می خواهد...

تا همین چند وقت پیش اصلا برایت اینهمه دلتنگ نبودم. به تو فکر می کردم. برایت نقشه ها در سر داشتم. برای بهتر داشتنت مطالعه می کردم و حتی گاهی خوابت را می دیدم. اما .... اما اینهمه دلتنگت نبودم.

امروز ولی...

دلتنگی ام برایت بی داد می کند. چشمانم وقت و بی وقت بهانه ات را می گیرند و قلبم...

نگاهم را از همسرم می دزدم تا مبادا بفهمد که برایت باز اینهمه دلتنگی کردم. می دانم او هم دلتنگ توست...

 

 

 

نمی دانم چه خواهد شد. نا امید نیستم. توکلم به خداست. می دانم روزی آخر این فرصت را به من می دهد تا تو را برایش امانت داری کنم...

امانت شیرین خدا

باز هم صبوری می کنم. و سعی می کنم آنقدر عوض شوم تا خدا لیاقت امانتداری اش را به من بدهد. 

 

دلم یک گلدان گل نرگس می خواهد... خدا... 

 دلم یک گلدان گل نرگس می خواهد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان اميررضا كوچولو
2 شهریور 91 13:51
سلام گلم قربون دلت بشم عزیزم چی کشیدین وقتی بچه ی خواهرت رفت ؟ مطمئنم دردی که ما کشیدین در مقابل شما هیچه شما سه ماه باش زندگی کرده بودین .... غصه نخور عزیزم مطمئنم که خدا یه فرشته ی آسمونی میده .
منم 5 سال منتظر بودم و خدا سال گذشته یه پسر ناز بهم هدیه داد مطمئنم به شما به خواهرم و همه ی منتظرا میده ...
این آدرس وب پسرمه قدم رو چشمام بزار اینجا هم بیا ... با افتخار لینکت میکنم البته تو وب چسرم چون این وب و میخوام بدم به صاحب اصلیش یعنی خواهرم .
منتظرتم
http://amirreza-011.persianblog.ir/








سلام عزیزم. هر کدوم سختی های خودشو داره. شما یک جور ما یک جور. اتفاقا همین روزها یک کوچولوی دیگه زندگی خواهرمو شیذین تر می کنه. کوچولوی خواهرم بچه سومش بود. الان داره یک پسر کوچولو به جمعمون اضافه می شه.
ممنونم از همه دعا های قشنگت. خوشحالم می کنی بابت لینک.
هم وب خواهرت رو لینک می کنم هم وب خودت و گل پسرت رو. خیلی هم باعث افتخاره اولین لینک های این وب مال شما باشه.
ممنون که سر زدی عزیزم
مامان اميررضا كوچولو
2 شهریور 91 14:07
عزیزم اشتباهی تو پیام قبلی آدرس وب پسرمو فرستادم گفتم شاید نشناسی ....... اومدم بگم من خاله ی فرشته ی /اسمونی هستم که رفت بهشت ... راستی عزیزم میتونم بپرسم چرا بچه خواهرت بهشتی شد ؟ اگه ناراحت نمیشی ......


کوچولوی ما یک روز ظهر تب کرد. یک تب معمولی. با اینهمه بردیمش بیمارستان. و ساعت 8 شب هم فوت کرد. بعدا آزمایش ها نشون داد که ویروس گلو درد رفته بوده توی مایع نخاعش و بعد مغزش. و باعث مرگش شده... البته که زندگی حقیقی رو الان اون داره.
مامان آینده(آرزو)
3 شهریور 91 23:11
سلام ....متنت قشنگ بود ....انشاا... به زودی هر چی میخوای خدا بهت بده .... دوست داشتی به وب منم سر بزن


سلام عزیزم. ممنونم. ان شاء الله خدا به همه هرچی خیر و صلاحشونه بده. حتما گلم.
مامان آینده(آرزو)
4 شهریور 91 13:18
سلام ممنون که اومدی و سر زدی خوشحال شدم ....نظر لطفته .... برای نی نی خواهرتم خیلی ناراحت شدم ...خیلی سخته واقعا .....
شاهده
4 شهریور 91 18:15
سلام عزیز دلم انشالله خدا به حق محمد و آل محمد بزودی بهت نی نی ناز سالم و صالح عطا کنه التماس دعا دارم گلم....
راستی اجازه میدی لینکت کنم؟؟؟؟


سلام گلم. خواهش می کنم. باعث افتخاره. منم لینک کردم شما رو.
هیجان
11 شهریور 91 12:57
یک گلدان گل نرگس تقدیم به تو دوست خوبم
برات آرزو میکنم که این اتظار خیلی زود به پایان برسه و عطر نرگس خانه ات رو عطرآگین کنه
چیزی نمونده به پایان این انتظار طاقت بیار


ممنونم عزیزم. من هم برایت آرزو دارم بهاری ترین گل ها در سبدی عاشقانه با طراوت کودکانه در آغوشت بنشیند.
دنیا
11 شهریور 91 13:09
خیلی زیبا بود.انشا الله بزودی انتظارت به سر می آید دوستم.خدا بهت یه فرزند سالم و صالح عطا میکنه.بوسسسسس


ممنونم عزیزم. ان شاء الله. یک بوسه برای کف پای نینی کوچولوت . بوووووووس
نرگس
18 شهریور 91 15:16
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا





سلام. ببخش که نیومدم. مدتی بود به این وبلاگ سر نزده بودم.
مامان اميررضاكوچولو
2 مهر 91 0:27
كجايي بنفشه بانو؟ بيا خبري بده از خودت راستي نيني ابجي دنيااومد؟


سلام عزیزم. ببخش اینهمه دیر جواب میدم. آره خدا رو شکر. الان 9 ماهشه.

خواهر شما چی شد؟ هنوز هم نه؟ چقدر براش دعا می کنم. امیدم به خداست. می دونم مادر میشه
نی نی توپولی
27 آذر 91 14:24
توکل همه ما به خداوند بزرگ است ناامید نباش از خودش بخواه ..


نا امید نیستم. فقط دلتنگم