متولد 1392 خواهی بود؟

دلم شوره زاری است که لاله در آن نمی روید...

1391/10/16 16:56
نویسنده : بنفشه بانو
654 بازدید
اشتراک گذاری

هوالحق

 

 

خسته ام.

اما نه به خاطر نیامدنت...

که از اینهمه حرف و گلایه و قضاوت های عجولانه...

چشم انتظاری ام را نا امیدی می بینند و دلتنگی ام را کفر گویی!

تو که خوب می دانی نیامدنت را صبوری می کنم.

تو که خوبمی دانی نیامدنت را فرصتی برای آدم شدن می دانم.

تو که خوب می دانی می فهمم که نیامدنت یعنی دلم شوره زاری است که لاله در آن نمی روید...

با پاکی وجودت دعا کن تا پاک شوم...

 شوره زار

لاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه سادات
10 خرداد 92 3:16
سلام. وبلاگتونو آپ نمی کنید، نمی دونم شاید تا الان اومده باشه. اگر هم نه، میاد انشاالله.



سلام سادات بانو. بهانه ای برای به روز کردنش ندارم. دلتنگی هایم نوشتن نداره. گفتنیه. به خود خدا میگم. هنوز نیومده. میاد ان شاء الله.

نه! میایند ان شاء الله. هر 4-56- ... تاشون.
فرنوش
2 تیر 92 1:01
اگه دل تو شوره زاره، دل من شور شوره بنفشه از بس که شور زد از بی خبری از تو....

خواهش میکنم یه علامتی، نشونه ای، لااقل این وسلاگو آپ کن من بدونم حالت خوبه


سلام عزیزم. ببخش که این همه دیر جواب میدم. حالم خوب نبود. می دونی. الان دوباره دارم نفس می کشم خدا رو شکر